Apr 7, 2013

စမုရနျမိဳ႕အသင္းေတာ္သို႔ အမွာစာပါးျခင္း

ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၂း၈-၁၀ တြင္ ေရးသားထားသည္မွာ

စမုရနျမိဳ႕၌ရွိေသာ အသင္းေတာ္၏ တမန္ကို ဤသို႔ေရး၍ မွာလုိက္ေလာ့။ အဦးဆံုး ေသာသူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူ တည္းဟူေသာ အရင္ေသ၍ အသက္ရွင္လ်က္ရွိေသာ သူ၏အမိန္႔ေတာ္ကား သင္အက်င့္က်င့္ျခင္း၊ ဒုကၡခံျခင္းကို ငါသိ၏။ သို႔ေသာ္ လညး္ သင္သည္ ၾကြယ္၀ ျပည့္စံုျခင္းရွိ၏။ ယုဒလူ ျဖစ္ေယာင္ေဆာင္၍ ယုဒလူမွန္ မဟုတ္။ စာတန္၏ အေပါင္းအသင္း ျဖစ္ေသာ သူတို႔၏ ကဲ့ရဲ႕ ျခငး္ကိုလည္း ငါသိ၏။ သင္သည္ခံရမည့္အရာ တစ္စံုတစ္ခုကိုမွ် မေၾကာက္ႏွင့္။ သင္တို႔သည္ စုံစမ္းျခင္းကို ခံရမည္အေၾကာင္း မာန္နတ္သည္ သင္တုိ႔တြင္ အခ်ိဳ႕ကို ေထာင္ထဲ၌ ေလွာင္ထား၍ သင္တို႔သည္ ဆယ္ရက္ပတ္လုံး ဆင္းရဲဒုကၡကို ခံရၾကလိမ့္မည္။ ေသသည္တုိင္ေအာင္ သစၥာ​ေစာင့္ ​ေလာ့။ သုိ႔ျဖစ္လွ်င္ အသက္ သရဖူကို ငါေပးမည္။" (ဗ်ာဒိတ္ ၂း၈-၁၀)


ရွင္ေယာဟန္၏ အမႈေတာ္ ေဆာင္ျခင္းကို မႏွစ္ သက္ေသာ ေရာမလူမ်ိဳး အာဏာပိုင္တုိ႔က သူ႔ကို တစ္သက္ တစ္ကၽြန္ ျပစ္ဒါဏ္ခ်ကာ ပတ္မုကၽြန္သို႔ ပို႔ေဆာင္ လိုက္သည္။ သို႔ေသာ္ ရွင္ေယာဟန္၏ အမႈေတာ္ ေဆာင္ျခင္းကို ဘုရားသခင္က ပိုမို၍ ေက်းဇူးျပဳ ေတာ္မူခဲ့သည္။ ထုိကၽြန္တြင္ ဗ်ာဒိတ္ က်မ္းကို ေရးသား ႏိုင္ခဲ့ေလသည္။ ထုိအထဲတြင္ အသင္းေတာ္ ခုႏွစ္ပါးကို ေျပာဆိုေသာ အေၾကာင္း အရာမ်ားသည္ လက္ရွိ အသင္းေတာ္ မ်ား၏ အေျခအေနကို ကိုယ္စားျပဳ ေျပာဆုိေန ခဲ့သျဖင့္ အလြန္ထင္ရွား ခဲ့ပါသည္။ ထုိအထဲမွ ယေန႔ေဝငွခ်က္ကို အေျချပဳလိုသည့္မွာ စမုရနျမိဳ႕ အသင္းေတာ္ သို႔ ေျပာ ဆိုခဲ့ေသာ အေၾကာင္းအရာပင္ ျဖစ္ပါသည္။

စမုရန ျမိဳ႕ေတာ္ေဟာင္းပုံ

စမုရနဆိုေသာ အဓိပၸါယ္မွာ ဂရိဘာသာစကားအရအလြန္ အဓိပၸါယ္ရွိလွပါသည္။ “စမုရန” ဆိုသည္မွာ “အေမႊး နသာ” သို႔ “ရနံ ေမႊးေသာ” ဟူသည့္ အဓိပၸါယ္ျဖစ္သလို ေဟျဗဲဘာသာစကား တြင္လည္း “မာရ” (ခါးသီးေသာ) ဟူသည့္အဓိပၸါယ္လည္း ရွိေနပါသည္။ မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ ထို စမုရနျမိဳ႕အတြက္ ေသာ္လည္းေကာင္း၊၊ ယံုၾကည္ သူမ်ား အတြက္ေသာ္လည္ေကာင္း အလြန္အဓိပၸါယ္ရွိေသာ အမည္ နာမ ျဖစ္ပါသည္။

ယံုၾကည္သူဆုိသည္မွာ ဘုရားသခင္၏ေရွ႕ေတာ္တြင္ ေမႊးၾကိဳင္ေသာ ရနံ႔ျဖစ္ ေနပါသည္။ စမုရနျမိဳ႕သည္ ခရစ္ ေတာ္၏ နာမေတာ္ေၾကာင့္ ခံစားခဲ့ရသည့္ ဒါဏ္ရာခ်က္ မ်ားမွာလည္း အလြန္ခါး သီးေကာင္း ခါသီးႏုိင္ပါသည္။ ထိုစမုရနျမိဳ႕သို႔ အရွင္ေျပာၾကား ဗ်ာဒိတ္ထား ေတာ္မူေသာ အခ်က္တို႔ ျဖင့္ ခြန္အားယူ ၾကည့္ၾကပါစို႔။

စမုရနျမိဳ႕ ခံစားရေသာ ခါးသီးျခင္းမွာ သူတို႔၏ စီးပြားေရး လူမႈေရးမ်ား ေၾကာင့္မဟုတ္ဘဲ၊ ခရစ္ေတာ္ကို ယံုၾကည္ျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေနပါသည္။ ထုိျမိဳ႕သို႔ ခရစ္ေတာ္က ခြန္အားေပးခဲ့သည္မွာ “အဦးဆံုးေသာသူ၊ ေနာက္ဆံုးေသာသူ တည္းဟူေသာ အရင္ေသ၍ အသက္ရွင္လ်က္ရွိေသာ သူ၏ အမိန္႔ေတာ္ကား” ဟူေသာ စကားလံုးျဖင့္ အစျပဳ ထားပါသည္။ ကိုယ္ေတာ္ရွင္သည္ အဦးဆံုးေသာသူ ကမာၻမရွိမီကပင္ ရွိႏွင့္ေသာသူ ျဖစ္သည္။ စၾကဝဠာၾကီးႏွင့္ ကမာၻကို ဖန္းဆင္းေသာ ၾကီးျမတ္သည့္ အရွင္ျဖစ္ေၾကာင္း ကိုယ္ေတာ္တုိင္ ဖြင့္ျပထား ပါသည္။ အဆံုးျဖစ္သည္ ဟုဆိုရာတြင္ အဆံုးတုိင္ေအာင္ ရွိေနမည့္ အရွင္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ဒုကၡၾကီးစြာ ခံေနေသာေၾကာင့္ မစိုးရိမ္ပါႏွင့္။ အစအဦး ျဖစ္သူႏွင့္ အဆုံး တုိင္ေအာင္ ရွိေနမည့္ ကိုယ္ေတာ္သည္ သင္ႏွင့္အတူ ရွိေနပါသည္။ ထိုအရွင္သည္ ကိုယ္တုိင္လည္း ဒုကၡေဝဒနာကို ခံစားဘူး ေသာသူ ျဖစ္ျပီး ေသျခင္း ေဝဒနာကို ကိုယ္ေတာ္ တုိင္လည္း ခံစားဘူးေသာသူ ျဖစ္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ ရွင္ျခင္းဆိုေသာ ထေျမာက္ျခင္း တန္ခိုးကို ကိုယ္ေတာ္တုိင္ ခံစားဘူးေသာ အရွင္ျဖစ္ ေနေသာေၾကာင့္ ထုိအရွင္သည္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ႏွင့္ အတူ ရွိေနပါက မည္သည့္ အရာကိုမွ် ေၾကာက္စရာမလုိပါ။ ထုိေၾကာင့္ ဒုကၡခံစား ေနရေသာ စမုရနျမိဳ႕ အသင္းေတာ္ကို ထိုကဲ့သို႔ မိန္႔ၾကား ထားျခင္းျဖစ္ပါသည္။

ယေန႔လူတုိ႔သည္ ေသရမည္ကို အလြန္ေၾကာက္ ၾကပါသည္။ ေသျခင္းဆိုသည္မွာ အျပစ္တ ရားေၾကာင့္ ခံစား ရေသာ အရာျဖစ္ ေနပါသည္။ ယေန႔ ကၽြန္ေတာ္ တို႔သည္ ေသျခင္းကို ေအာင္ျမင္ ထားေသာ အရွင္၏ အမိန္႔ေတာ္ ေအာက္တြင္ အသက္ရွင္ ဘို႔သာ အေရးၾကီးပါသည္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ ထိုက်မ္း ပိုဒ္တြင္ ဆက္လက္ ေဖာ္ျပထားသည္မွာ “သင္အက်င့္က်င့္ျခင္း၊ ဒုကၡခံျခင္းကို ငါသိ၏။ ” ဟူ၍ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔၏ အသက္ရွင္မႈကို ကိုယ္ေတာ္က သိရွိျပီး ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သည္ အသက္တာ ထဲတြင္ ကိုယ္ေတာ္၏ နာမေတာ္ေၾကာင့္ ခံစားရေသာ ႏွလံုးသား ေဝဒနာမ်ား ကိုယ္စီ ရွိေနၾကသည္ မဟုတ္ မဟုတ္ပါလား။ သို႔ေသာ္ ဘုရားရွင္ ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔၏ အသက္တာမွ က်င့္ေဆာင္ မႈမ်ားႏွင့္ နာက်ည္းမႈ ႏွလံုးသား ေဝဒနာမ်ားကို ကိုယ္ေတာ္ရွင္က အၾကြင္းမဲ့ သိရွိေတာ္မူေၾကာင္း ဤက်မ္းပိုဒ္ တြင္ ေဖာ္ျပထား ပါသည္။ ဂရိဘာသာ စကားတြင္ သိျခင္းဆိုရာ၌ ႏွစ္မ်ိဳး ရွိပါသည္။ ဤေနရာတြင္ “ဥေနာက္အသိတရား” ျဖင့္ သိျခင္းမဟုတ္ဘဲ “လက္ေတြ႕သိျခင္း” ဆုိသည့္ စကားလံုးျဖင့္ ေရးသား ထားပါသည္။

သေတဖန္ ခဲႏွင့္ေပါက္သတ္ခံရခ်ိန္ကို ေကာင္းကင္က ကိုယ္ေတာ္ျမင္ေနသည္။ သိေနသည္။ တမန္ေတာ္ၾကီး ရွင္ေရွာလု ဒမာသက္ျမိဳ႕သုိ႔ သြားေသာလမ္းတြင္ ကို္ယ္ေတာ္က “ငါဟာ သင္ညွင္းဆဲေသာ ေယရႈ” ျဖစ္သည္ ဟု ေျပာဆိုခဲ့ပါသည္။ ယံုၾကည္သူမ်ား ခံစားရေသာ ဒုကၡ ေဝဒနာသည္ ကိုယ္ေတာ္ ခံစားေနေသာ ေဝဒနာ ပင္ျဖစ္ပါသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ သင္ခံစားရေသာ ေဝဒနာ ေၾကာင့္ အားငယ္စိတ္ပ်က္မႈ မျဖစ္ပါႏွင့္။ ကိုယ္ေတာ္သည္ သင္ဒုကၡေဝဒ နာကိုသိေနပါသည္။

ယေန႔ယံုၾကည္သူမ်ား ဆင္းရဲ ဒုကၡေရာက္ၾကပါသည္။ ခက္ခဲၾကပါသည္။ အဆင္မေျပ ျဖစ္ ၾကပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ လည္း ကိုယ္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို ၾကည့္ေနပါေၾကာင္း ထပ္ေလာင္ အတည္ျပဳ ေျပာၾကားလုိပါသည္။ က်မ္းပိုဒ္တြင္ ထပ္မံ၍ “သို႔ေသာ္လညး္ သင္သည္ ၾကြယ္၀ျပည့္ စံုျခင္းရွိ၏။ ” ဟုထပ္မံေဖာ္ျပထားပါသည္။ ဘုရားသခင္၏ အျမင္တြင္ ၾကြယ္၀ေသာ သေဘာျဖင့္ ျမင္ ပါသည္။ ဘုရားသခင္သည္ လူျမင္ သကဲ့သုိ႔ ျမင္ေသာ ဘုရား မဟုတ္ပါ။ ယံုၾကည္သူ ဆုိသည္မွာ ဘုရားသခင္၏ အျမင္ႏွင့္ ထပ္တူ ၾကည့္တတ္ဘုိ႔ လုိပါသည္။ ဝိညာဥ္ သေဘာအရ ဘုရားသခင္ ၏ အျမင္တြင္ ယံုၾကည္သူ တုိ႔သည္ ၾကြယ္၀ေသာ လကၡဏာရွိပါသည္။ ဇာတိသေဘာ ၾကြယ္ဝျခင္း မဟုတ္။ ဝိညာဥ္ေရးတြင္ ၾကြယ္ဝသူမ်ား ျဖစ္ သည္။ ႏႈတ္ခပတ္ ေတာ္ႏွင့္ ပတ္သည့္ အရာတြင္ လည္းေကာင္း၊ အမႈေတာ္ႏွင့္ ပတ္သတ္သည့္ အရာတြင္ လည္းေကာင္း မည္မွ်ပင္ ဆင္းရဲ ဒုကၡခံေနရ သည္ ျဖစ္ပါေစ၊ ဘုရားသခင္က ၾကြယ္ဝေသာ သူအျဖစ္ ျမင္ေနပါသည္။

ယေန႔ အသင္းေတာ္တြင္ လူမွန္ မဟုတ္ေသာ သူမ်ားက အမႈေတာ္ကို အမွန္တကယ္ ေဆာင္ရြက္သလိုႏွင့္ အမႈေတာ္ကို ဖ်က္ဆီးေနသူ၊ တနည္း အားျဖင့္ ယံုၾကည္သူတုိ႔ကို ဖ်က္ဆီးေနေသာ လူမ်ား အသင္းေတာ္ မ်ားတြင္ ရွိေနပါသည္။ ထိုသူတို႔၏ အေၾကာင္းကို ေဖာ္ျပရာတြင္ ယုဒလူမ်ိဳးအ သြင္ မိမိကုိယ္ကို အေယာင္ေဆာင္သည့္ လူမ်ားဟု ေဖာ္ျပပါသည္။ ဆိုလုိသည္မွာ စာတန္၏ ၀ါးမ်ိဳ မႈကို ခံေနရျပီး ယံုၾကည္သူ ကဲ့သို႔ အသင္းေတာ္ ထဲတြင္ အတြင္း သူလွ်ိဳ အေနျဖင့္ လုပ္ေဆာင္ေနသူ မ်ားကို ေဖာ္ျပလိုျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ အသင္းေတာ္တြင္ အျပင္မွ ဖိအား မည္မွ်ပင္ မ်ားေစကာမူ တည္ၾကည္မႈျဖင့္ အသက္ရွင္ရန္လြယ္ကူေသာ္လည္း အတြင္းရန္သူျဖစ္သည့္ မိမိတို႔အခ်င္းခ်င္၊ ဆရာမ်ား၊ ညီအကုိမ်ား၊ လုပ္ေဖာ္ေဆာင္ဖက္မ်ား စသည္တုိ႔မွ အမႈေတာ္လုပ္ငန္းကို ဖိအားေပး တုိက္ခိုက္ေနပါ  က အမွန္တကယ္ စိတ္ဓါတ္ က်ဆင္း သြားႏုိင္ပါသည္။ ထိုသူတို႔ကို ငါသိသည္ဟု ကိုယ္ေတာ္က ရွင္းလင္စြာ မိန္႔ၾကားထားပါသည္။

“သင္သည္ ခံရမည့္အရာ တစ္စံုတစ္ခုကိုမွ် မေၾကာက္ႏွင့္” ဟု ရွင္းလင္းစြာ ေဖာ္ျပ ေျပာဆိုမႈ ကိုလည္း ထပ္မံ ေဖာ္ျပထားပါေသးသည္။ လူ၏ အေၾကာက္ တရားမွာ အျပစ္တရားမွ ျဖစ္ေၾကာင္း အထက္တြင္ ေဖာ္ျပျပီး ျဖစ္သည္။ အာဒံႏွင့္ ဧဝသည္ အျပစ္လုပ္ျပီး ေသာအခါ အေၾကာက္တရား စိုးမိုးလာပါသည္။ ခရစ္ေတာ္ကို ယံုၾကည္လက္ခံျပီးပါက အျပစ္တရားကို ေအာင္ျမင္ျပီးမႈရျပီး ျဖစ္ သျဖင့္ မည္သည့္ စိုးရိမ္မႈကိုမွ် အသက္တာတြင္ ရွိရန္မလိုအပ္ေတာ့ပါ။ မယ္ေတာ္ မာရိထံသို႔ လာ ေရာက္ခဲ့ေသာ ေကာင္းကင္တမန္က “မေၾကာက္ပါႏွင့္” ဟူ၍ ေျပာခဲ့သလို အသင္းေတာ္ထဲ တြင္ ရွိေနၾကေသာ ယံုၾကည္သူ မ်ားအားလံုးကို ေျပာေနသည္မွာ မေၾကာက္ပါႏွင့္ ခြန္အားေပးထား ပါသည္။

အထက္ပါ က်မ္းပိုဒ္တြင္ စုံစမ္းမႈကို ခံစားရရန္ အတြက္ ေထာင္ထဲ ထည့္ျခင္း၊ ဆင္ရဲဒုကၡတို႔ ကို ခံစားရျခင္း တုိ႔ကို ခံစားရ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပ ထားပါသည္။ အသင္းေတာ္ရွိ ယံုၾကည္သူမ်ား ခံစားရမည့္ အရာကို ၾကိဳတင္ ေျပာဆို ထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ထုိသို႔ ခံစား ရေသာ္လည္း အသင္းသားမ်ား က သစၥာရွိ ရန္သာ အေရးၾကီးပါသည္။ ထိုအရာတုိ႔ ခံစားရေသာ္လည္း ယံုၾကည္ သူမ်ားက သစၥာႏွင့္ တုန္႔ျပန္ဘို႔ လိုအပ္ပါသည္။

စမုရနျမိဳ႕ အသင္းေတာ္မွ သင္းအုပ္ဆရာၾကီးမွာ ေပၚလီကပ္ (Polycup) ျဖစ္သည္။ ေရာမ အာဏာ ပိုင္မ်ားက “အသင္းေတာ္ႏွင့္ ဘုရားသခင္ကို က်ိန္ဆဲလွ်င္ ဖမ္းဆီးထားျခင္းမွ လႊတ္မည္” ဟု ေျပာခဲ့ေသာ္လည္း ဘုရားသခင္ကို သစၥာရွိခဲ့သည္။ အသင္းေတာ္ကို သစၥာမေဖာက္ခဲ့ပါ။ သူ႔ ကို ေရာမလူမ်ားက လာေရာက္၍ အမႈေတာ္မေဆာင္ရန္ အသင္းေတာ္တြင္ မေနပါက လိုသမွ်ကို ေပးပါမည္ ထပ္မံကမ္းလွမ္း ခဲ့ေသာ္လည္း မိမိ အသက္တာ တစ္ေလွ်ာက္လံုး (၈၆) ႏွစ္ တုိင္တုိင္း မိမိအေပၚတြင္ေကာင္းျမတ္ေသာ ဘုရားသခင္ကို သစၥာမေဖာက္ႏုိင္ပါဟု ဆက္လက္ျငင္း ဆန္ေန ခဲ့ပါ သည္။ ေနာက္ဆံုးတြင္ ကိုယ္တုိင္ မာတုရအျဖစ္ အေသခံခဲ့ပါသည္။ ထိုသင္းအုပ္ ဆရာၾကီးမွာ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းကို ေရးသားေသာ တမန္ေတာ္ၾကီး ရွင္ေယာဟန္၏ တပည့္အရင္း တစ္ေယာက္ ျဖစ္ပါသည္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ ေလာကတြင္ အသက္ရွင္ရာ၌ အဆင္မေျပ ခက္ခဲမႈမ်ားရွိေနၾကသည္။ သို႔ေသာ္ ထိုအရာတုိ႔ကို ေက်ာ္ျဖတ္ရာတြင္ ဘုရားသခင္ အေပၚတြင္ သစၥာရွိျခင္းျဖင့္ ျဖတ္သန္းသင့္ ပါသည္။ အခ်ိန္မည္မွ် သစၥာရွိရမည္နည္းဟု ေမးလာေသာ္ “ေသသည့္တုိင္ေအာင္ သစၥာရွိရမည္” ဟုေဖၚ ျပထား ပါသည္။ ထိုသုိ႔ သစၥာရွိေသာ္ ဘာရမည္နည္း။ “အသက္သရဖူကို ငါေပမည္” ဟု ရွင္း လင္းစြာေဖာ္ျပထားပါသည္။

ယေန႔လူမ်ားသည္ မိမိတို႔မည္သည့္အက်ိဳးကို ခံစားရမည္နည္းဟု ဆိုရာတြင္ လက္ရွိဘ၀ အသက္ရွင္မႈမွ ေကာင္းၾကီး မဂၤလာမ်ားကိုသာ ေမွ်ာ္လင့္ တတ္ေသာ္လည္း ဘုရားသခင္ ေပးလိုသည္ မွာ “အသက္သရဖူ” ဟူသည့္ တမလြန္တြင္ ခံစားရမည့္ ေကာင္းၾကီးမဂၤလာကိုသာ ကိုယ္ေတာ္ရွင္ ကေပးလုိပါသည္။ ထုိသို႔ အသက္ရွင္ရန္ ကုိ္ယ္ေတာ္ရွင္ ကိုယ္တုိင္က အမိန္႔ေပးေနပါသည္။ သင္မ လုပ္လိုလွ်င္လည္း လုပ္ရပါမည္။ ဤသည္မွာ အမိန္႔ျဖစ္ပါသည္။

ထိုသို႔ အမိန္႔ေပး ေျပာဆိုသူမွာ “ေအာင္ျမင္ေသာသူ” ဟုေခၚသည့္ ခရစ္ေတာ္ ကိုယ္တုိင္ ျဖစ္သည္။ တမန္ေတာ္ၾကီး ရွင္ေပၚလုက ထိုဒုကၡ ျပႆနာ မ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ သရဖူ ျဖစ္သည္ ဟုေျပာဆိုခဲ့ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔၏ အသက္တာကို စမုရန အသင္းေတာ္ကို ေျပာဆိုခဲ့ သကဲ့သို႔ သစၥာ ရွိျခင္းျဖင့္ အသက္ရွင္ ၾကပါစို႔ဟု တုိက္တြန္းေဝငွလိုက္ပါသည္။ ဘုရားသခင္ ေကာင္း ၾကီးေပးပါေစ။