Jun 12, 2013

ဖခင္မ်ားေန႔မွာ ဖခင္မ်ားကို ဂုဏ္ျပဳပါ။

ဖခင္ဆိုသည္မွာ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ ဘဝအသက္တာတြင္ အေရးၾကီးေသာ ေနရာ အစိတ္အပို္င္းတြင္ ရွိေနပါသည္။ ဖခင္က ကၽြႏု္ပ္တို႔ကို ေလာကၾကီးထဲတြင္ ေကာင္းစြာ အသက္ရွင္ရန္ လမ္းျပသြန္သင္ေပးခဲ့ေသာ ပထမဦးဆံုးေသာ လက္ဦးဆရာ တစ္ဦးျဖစ္ပါသည္။ ဖခင္မ်ားသည္ သားသမီးမ်ားအတြက္ အျမဲတမ္း အႏုတ္လကၡဏာ ဘက္မွ ေနကာ စဥ္းစားေပးတတ္သူမဟုတ္။ အေပါင္းလကၡဏာ ဘက္မွ ေနကာ စဥ္းစားေပးတတ္သူ ျဖစ္သည္။

ဖခင္မ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ႏွလံုးသားမွ ေတာင့္တမႈမ်ားကို အျမဲတမ္း ျဖည့္ဆည္းေပးတတ္သူျဖစ္သည္။ ဖခင္သည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘဝတြင္ အေကာင္ဆံုးေသာ အေဖာ္မြန္ ျဖစ္ပါသည္။ ဖခင္မ်ားသည္ သားသမီးမ်ား၏ ဘဝတြင္ အမ်ားဆံုး လႊမ္းမိုးႏုိင္သူျဖစ္သည္။ သူ၏ အစီအစဥ္ႏွင့္ ရည္မွန္းခ်က္မ်ားကို တစ္ခါတစ္ရံ တုိက္ရုိက္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ တစ္ခါ တစ္ရံ မိခင္ျဖစ္သူမွ တစ္ဆင့္ေသာ္လည္းေကာင္း ကေလးမ်ားအတြက္ အျမဲ ေဆာင္ရြက္တတ္သူ ျဖစ္ပါသည္။

ေလာကတြင္ ဖခင္မရွိဘဲ ၾကီးျပင္းလာသူေတြ အမ်ားအျပား ရွိပါသည္။ အေၾကာင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ျဖစ္ႏုိင္ပါသည္။ ဖခင္မ်ား ႏွင့္ ၾကီးျပင္ခြင့္ သူတို႔၏ ထိန္းသိမ္း ေစာင့္ေရွာက္မႈေအာက္တြင္ အသက္ရွင္ခြင့္ ရေသာသူတို႔သည္ ဘုရားသခင္၏ ၾကီးမားေသာ ေကာင္းၾကီးမဂၤလာ တစ္ခု ျဖစ္ေၾကာင္း နားလည္ သင့္ေပသည္။ အခ်ိဳ႕ေသာသူတို႔သည္ ဖခင္ မရွိဘဲ ေလာကတြင္ ေနထိုင္ရေသာ္လည္း သူတို႔သည္ အျမဲတမ္း ဖခင္ကို ေတာင့္တ အသက္ရွင္ ေနတတ္ပါသည္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ အျမဲတမ္း ဖခင္မ်ားကို ရုိေသေလးစားသင့္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ဘဝတြင္ အေကာင္းဆံုး ေနရာမ်ားကို သူတို႔အား ေပးသင့္ပါသည္။ သူတို႔သည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘဝထဲမွ အရာအားလံုးႏွင့္ ထိုက္တန္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဖခင္မ်ားကို ဂုဏ္ျပဳေပးရန္ ဖခင္မ်ားေန႔ ဆိုသည္မွာ မျဖစ္မေန ရွိသင့္ေသာ ေန႔ရက္ တစ္ခုျဖစ္ပါသည္။

ဤေန႔သည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခံစားရသည့္ ေန႔ရက္မ်ားတြင္ အလွပဆုံးေသာ ေန႔တစ္ရက္ ျဖစ္ပါသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ဖခင္အေပၚတြင္ ထားရွိေသာ ႏွလံုးသားႏွင့္ ေမတၱာ တရားကို ေဖာ္က်ဴးခြင့္ရသည့္ ေန႔တစ္ေန႔ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။ သင့္ဖခင္ အသက္ရွင္ ထင္ရွား ရွိေနပါလွ်င္ ေျပာခြင့္ရ ႏုိင္ေသးသည္မွာ “အေဖဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ဘဝမွာ အလြန္ အေရးၾကီးေသာသူ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ပါတယ္။” ဟူ၍ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကုိယ္တုိင္ကေတာ့ ထိုအခြင့္အေရး မရွိေတာ့ပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ဖခင္မွာ ကၽြန္ေတာ္ အသက္ (၂၀) အရြယ္တြင္ ဆံုးပါးသြား ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။ ထိုအခ်ိန္က ဖခင္ဆိုသည္မွာ အဘယ္ေလာက္ အေရးပါေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ မသိေသးသည့္ အခ်ိန္ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ထိုကိစၥအတြက္ ဖခင္မ်ားေန႔ေရာက္တုိင္း ဝမ္းနည္း စိတ္မေကာင္းစရာ အျဖစ္မ်ိဳးအျဖစ္ ခံစားေနရပါသည္။

ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တုိင္ ဖခင္ကို ဂုဏ္မျပဳႏုိင္ေသာ္ျငားလည္း မိတ္ေဆြ၊ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ယံုၾကည္သူ ဓမၼ မိတ္ေဆြမ်ားကိုမူကား ဖခင္ကို ဂုဏ္ျပဳစကား ေျပာေစခ်င္ပါသည္။ ဖခင္မ်ားေန႔သည္ သင့္အတြက္ ေန႔ထူးေန႔ျမတ္ ျဖစ္ပါသည္။ ယခုပင္ ဖခင္မ်ားေန႔အတြက္ ၾကိဳတင္ ျပင္ဆင္၍ မိမိ ဖခင္ကို ဂုဏ္ျပဳျဖစ္ေအာင္ ဂုဏ္ျပဳလုိက္ပါ ဟု တုိက္တြန္းလိုက္ပါသည္။